Telenor

Дата на последна актуализация: 18.09.2019

  1. 1. Уеб портала MyTelenor („Портала“) е един от Дигиталните канали (услуги) на Теленор, като под Дигитални канали (услуги) следва да се разбира уеб-сайт, приложение или друга услуга на информационното общество, предоставяна от Теленор, за достъпа и ползването до която се изисква създаването на потребителски профил и съответно автентикация. Други Дигитални канали (услуги) на Теленор са мобилното приложение MyTelenor, Бизнес портала, както и електронният магазин „Купи онлайн“.
  2. 2. Настоящите общи условия имат за цел регулирането на отношенията между Теленор и потребителите, които ползват предоставяните чрез Портала услуги. За достъп до Портала и ползване на тези услуги е необходима регистрация по начин, указан от Теленор.

    Достъпът до Портала се осъществява след регистрация чрез собствената услуга за автентикация на Теленор и създаване на „Потребителски профил или Теленор профил“. Потребителският профил се създава към мобилен номер от мрежата на Теленор, (като този мобилен номер служи за потребителско име). С оглед удостоверяване, че въведеният мобилен номер действително е ползваният от регистриращият се потребител, Теленор изпраща 4-цифрен верификационен код чрез SMS до въведения мобилен номер. Потребителят следва да въведе кода и по този начин може да влезе в и да използва Портала. Кодът служи като еднократна парола за достъп до Портала и позволява на Потребителя да избере парола. Достъпът до всички Дигитални канали на Теленор, в това число до Портала, за този мобилен номер на Потребителя, се осъществява посредством комбинация от този мобилен номер и парола, зададена от потребителя. При и по повод ползване на решението за автентикация на Теленор, ползването на Портала и услуги в него, Теленор ще обработва данни за потребителите съгласно Политика за поверителност на решението за автентикация на „Теленор България“ ЕАД
  3. 3. Осъществявайки достъп до услугите чрез Портала, вие приемате и се съгласявате да спазвате изложените по-долу условия, както и Правните изисквания за ползване на интернет страниците на Теленор България ЕАД /"Операторът" или "Теленор"/. В противен случай нямате право да използвате Портала и услугите в него.
  4. 4. За ползването на някои услуги се изисква приемане на специфичните условия за тяхното използване като, например Условия за използване на Е-фактура. Преди да започне използването на някоя услуга, потребителят следва да се информира дали Теленор е въвел специални правила за нейното използване. Теленор е длъжен да публикува такива правила на интернет страниците си
  5. 5. Посещението на потребител на която и да е страница от Портала се счита за приемане и съгласие за спазване на настоящите Общи условия.
  6. 6. Ползването на евентуално платени услуги чрез Портала се осъществява съгласно действащия към момента ценоразпис на Теленор или трети лица-партньори на Теленор като обстоятелството, че услугата не е безплатна се указва изрично.
  7. 7. Теленор има право да добавя и спира услуги в Портала, да променя цената, структурата, начина за достъп и регистрация, както и да прекрати използването им от страна на отделни или всички свои потребители.
  8. 8. Теленор има право да прекрати едностранно и без предизвестие достъпа до предоставените на Потребителя услуги, ако последният с действията си накърнява доброто име на Теленор, нарушава действащото законодателство в Република България, международните актове или застрашава функционалността на средствата за предоставяне на услугите, включително и на други оператори, както и ако застрашава или препятства ползването на услугите от страна на други потребители.
  9. 9. Теленор има правото да предостави цялата налична информация за действията и самоличността на Потребителя в случай на неправомерни действия съгласно настоящите общи условия или при законосъобразно поискване от страна на компетентните органи.
  10. 10. Теленор има право да прекрати достъпа до услуги за потребители, които използват услугите за търговски или рекламни цели или за разработване и предоставяне на собствени услуги, освен ако това не е урегулирано в писмен договор с Теленор.
  11. 11. Теленор има право (но не е длъжен) да прекрати достъп до услугите си в Портала, както и да унищожи и/или закрие информация за и на потребител в случаите, когато потребителят не е използвал услугите в Портала повече от 3 (три) месеца.
  12. 12. В случаите на смяна на собственост на SIM карта, смяна на мобилен номер и др. Теленор прекъсва достъпа до Портала за този мобилен номер и не носи отговорност при загуба на лични данни, в това число съхранени SMS съобщения, контакти в телефонния указател, електронни фактури и други.
  13. 13. Теленор не носи отговорност за прекъсване или влошаване на качеството на предоставяните услуги, дължащи се на непреодолима сила по смисъла на Търговския закон или на натоварване на мрежата.
  14. 14. Потребителят трябва да пази регистрационните данни по т. 3 по-горе и да не ги споделя с трети лица. Потребителят носи изцяло отговорност за действия, извършени от трети лица при достъп до Портала и/или ползване на услуги в него/достъп до информация с регистрационните данни по т.3. Теленор не носи отговорност в гореописаните случаи.
  15. 15. Теленор не носи отговорност за евентуално претърпени загуби, пропуснати ползи или други щети, причинени на потребител в резултат от ползване на услуги чрез Портала от негова страна, или в резултат на невъзможност да се ползват услуги.
  16. 16. Теленор не носи отговорност за каквито и да било преки, косвени, случайни, специални или предизвикани щети или загуби или за прекъсване на деловата дейност, причинени от употребата или невъзможността за употреба на Портала или услуга от Портала, дори ако Теленор е бил предупреден или разумно е могъл да предположи за вероятността от такива вреди.
  17. 17. Теленор не носи отговорност за неспособност на Потребител да ползва всяка една отделна услуга.
  18. 18. Теленор не носи отговорност в случай на предявени претенции от трети лица срещу потребител, свързани с ползването на услуги.
  19. 19. Забранено е разпространението на всякакви съобщения с нецензурни или обидни текстове и/или изображения на религиозна, верска или политическа основа, както и всяко друго непозволено от закона съдържание.Теленор не носи отговорност за разпространение на съобщения с нецензурни или обидни текстове и/или изображения на религиозна, верска или политическа основа. В случай че са налице неправомерни действия от вида, описан в предходното изречение, Теленор има право да използва всички технологични и законови мерки за преустановяване достъпа до Портала и услугите, откриване на нарушителите и уведомяване на компетентните органи.
  20. 20. Услугите в Портала могат да се използват единствено от потребител, приел настоящите Общи условия, Правните изисквания за ползване на интернет страниците на Оператора и специфичните условия за използване на съответните услуги, ако има такива.
  21. 21. Потребителят се счита за уведомен в случай на евентуална промяна в описаните общи условия при положение, че същите са актуализирани и публикувани в web-портала MyTelenor.
  22. 22. Потребителят може да ползва предоставените му услуги само за собствени нужди и незабранени от закона цели и при спазване на договорености между потребителя и Теленор.
  23. 23. Потребителят носи отговорност за опити да придобие неоторизиран достъп до чужди потребителски профили и потребителска информация.
  24. 24. Потребителят е длъжен да ползва предоставените му услуга по начин, който не нарушава нормалното функциониране на услугата.
  25. 25. Потребителят приема, че с регистрацията му в Портала, получавайки достъп до детайлна информация за ползваните от неговия мобилен номер услуги в раздел Е-фактура, ще бъде преустановено изпращането на детайлни справки за потребление на хартиен носител. Теленор предоставя възможност на всички регистрирани потребители в портала да изразят изричното си съгласие с това условие. След приемане на тези условия, получаване на детайлна справка за потреблението на хартиен носител е възможно да бъде възстановено след изтичането на минимум 3 (три) месеца от датата на приемането им, с обаждане от титуляра на мобилния номер в информационния център на Теленор.
  26. 26. Теленор предоставя достъп до услугите в Портала на потребители, чиито телефонни номера са активни за входящи и изходящи услуги. В случай че услуги, ползвани от потребителя са ограничени, независимо от причината за това, Теленор има правото да ограничи временно достъпа на потребителя до услугите в Портала.
  27. 27. Теленор си запазва правото да променя настоящите Общи условия като евентуални промени влизат в сила от датата на тяхното публикуване на настоящата страница.
  28. 28. За всички неуредени в тези общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство.
  29. 29. Идентификационните данни на Теленор са както следва: „Теленор България“ ЕАД, ЕИК: 130460283, ИН по ДДС: BG130460283, седалище и адрес на управление – гр. София, ж.к. „Младост 4“, Бизнес Парк София, сграда 6, интернет страница: www.telenor.bg, тел: (089) 123 (разговорите се таксуват съобразно действащата ценова листа на Теленор или ползвания от потребителя оператор). Орган, осъществяващ контрол: Комисия за регулиране на съобщенията.